>
وبلاگicon
شیدا...

دلــــــی پـــر از حــرف

 من تنها رو یک لحظه بیا تنها تماشا کن

وجودم خسته و خاکی ، بیا دستم بگیر

از خود رهایم کن

تو ای تنها همسفر در راه بی ابهام "ما" بودن

در این قصه اگر دستت به دست سرنوشت افتاد!

اگر عاشق شدی این را بدان راهی بجز دوری برایت نیست

مرا روزی در این دیوانه بازار

سری بود رفیقانی چه بسیار

گذشتم با شتاب از کوچه های آشنایی

و حالا بی نشان

باز پر ابهام

از میان همان کوچه ها رد می شوم

من تنها

در این دنیا و هر دنیا

که هر روزش حکایت می کند از دوری و تبعیض

گرفتار نگاهی گشته ام لبریز از شور جوانی

پر ز خاطرات آشنای مهربانی



اسم او شیدااست

دوراست وغریب

ولی هرکجا باشد همین جاست

آنقدر نزدیک که می توان حس کرد گرمای نفس هایش که می گوید: چرا آخر میان هفت رنگ
آسمان

در میان این همه وهم و خیال و انتخاب

من شدم شیدا ی تو

آخر چرا؟

گاه غرق در ابهام

گاه در نقش لیلی ِ مجنون

و گاه در پی راهی برای دوری از من

دوری از

اصرار ها، تکرار ها . . . .



هر چاباشد او

باز شیداست برای من

بار ها این گفته را با شادی و با غم به او گفتم

گفتمش شیدا !!! شدم شیدای تو



دوست دارد مرا

از نگاهش خوب پیداست

دوست دارد مرا چون دوست نه از مرز حقیقت دورتر

این حقیقت دور کرده او و حسش را ز من

باز من اما هنوز در پی شیدا در این بی راهه ها

غرق در رویایی "با تو"

می نویسم برای تو


نظرات شما عزیزان:

پسر خوب
ساعت12:19---24 آذر 1393

ﺑﺎﺧﺘﻢ ﻭﻟﯽ " ﻣﺴﻴﺮ " ﺭﺍ ﻳﺎﻓﺘﻢ ! ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ " ﺭﺍﻫﺖ " " ﺭﺍﺣﺖ " ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻫﺮ " ﭼﺎﻟﻪ ﺍﯼ " " ﭼﺎﺭﻩ ﺍﯼ " ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ، ﻓﺮﺻﺖﻫﺎ " ﺩﻭﺑﺎﺭ " ﻧﻤﻴﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ " ﭘﺲ ﺭﻓﺖ " ﭘﺲ، ﺑﺎﻳﺪ " ﺭﻓﺖ ﭘﺲ " ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ " ﺭﺍ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﻫﻢ ﺑﻪ " ﺗﻦ ﻫﺎﯾﯽ " ﮐﻪ ﺭﻭﺣﺸﺎﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺕ


مبینا
ساعت20:53---16 مهر 1393

گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم

پاسخ : ممنون عزیزم



مبینا
ساعت20:53---16 مهر 1393
آهنگت خیلی قشنگه من همه ی آنگاشو دارم
پاسخ:اره آهنگاش خیلی قشنگه


مبینا
ساعت20:52---16 مهر 1393
تــ__ـو شـ___ـاهــکار خــالقـ___ـے

تحقـ__ـیر را بـ___ـاور نکـ___ـن

بر رو ـے بـ___ـوم زنــدگـ__ـے

هر چـ___ـیز مـ__ـے خواهـ___ـے بکـ___ـش

زیـ__ـبا و زشتش پا ـے تــوسـ__ـت

تقـ__ـدیر را بـ___ـاور نکـ___ـن

تصویر اگر زیـ___ـبا نبود

نـ__ـقاش خوبـ__ـے نیستـ___ـے

از نـ___ـو دوبـ__ـاره رسـ___ـم کـ__ـن

تصویر را بـ___ـاور نکن

خالق تو را شـ___ـاد آفـ__ـرید

آزاد آزاد آفـ__ـرید

پـ___ـرواز کن تا آرزو

زنجـ___ـیر را بـ___ـاور نکن!
پاسخ:اوهوم


Aʟıяεzα
ساعت10:08---21 خرداد 1393
موفق باشی عزیزم .. وبلاگت زیباست
پاسخ:مرسِِِِییییی


مهرداد
ساعت20:50---16 ارديبهشت 1393
سلام ریحانه جان ببخشید یک مدتی نبودم از اینکه تشریف اوردید سپاس....حالا خوب هستی ایااااااا
پاسخ:سلام مهرداد عزیز خواهش میکنم شکر خوبم ممنون


ali
ساعت13:46---12 ارديبهشت 1393

ممنون ریحانه مطلبت رو تو وبلاگ گذاشتم

بازم سر بزن منتظرتم بای .........
ریحانه پاسخ:خواهش میکنم علی جان :) مرسی حتما



آرمـــــان
ساعت12:09---27 فروردين 1393
قلبم را گـــــــره زده ام به بند کفشـــــم…

تا هـــــــــوس ماندن نکند…



زیر پای خودم لــــــــه شود بهتر اســـــــــت …




پاسخ:مرسی ارمان جان ک اومدی :)


atefeh
ساعت18:01---24 فروردين 1393

باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥
 هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥
 حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥
 تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥
 تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥
 تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥
 کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥
 موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥
 همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥
حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥
 پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥
 امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥
 ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...
 واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥
 اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥
 روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥
 یادت باشه خیلیا دوست دارن...
 دوست...♥♥♥♥
 اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥
 اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...
 گه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.
 



ترلان
ساعت15:39---1 فروردين 1393

اجی گلم عیدت مبارررررررررررررک
سال خوبی داشته باشی گلم
لبااات خندووون


mohammad javad
ساعت21:14---25 اسفند 1392
سلام وبت عالیه اگه وقت کردی ب منم سر بزن خووشحال میشم

آرمــــــــــان
ساعت20:48---19 اسفند 1392
در ایــــن دنیـــای آشـــوب از چشــمانم هــم بیشتـــر به تو اطمینان داشـــتَم ..!!
سیــــر شـــدم از ایـــن دُنیـــا دیــگر نـــه تـــو را میـــخواهم نه چَــشمانم را !!!


مهرداد
ساعت22:57---14 اسفند 1392
سلام ... ریحانه جان.....از اینکه تشریف اوردید سپاس....... و از اینکه ردی برای مطالب گذاشتی تشکر....سایت تو هم سرشار از احساس پاک و زیبایی بود .... که خواندن شان ملموس و قابل درک است.... و همیشه باید به احساس های پاک احترام گذاشت.........احترام
پاسخ:پاسخ:سلام مهرداد عزیز ...خواهش میکنم دوست من ...ممنونم از لطفت... بله درسته همیشه باید به احساس های پاک احترام گذاشت...مرسی دوست خوبم


مهرداد
ساعت21:45---8 اسفند 1392
انهایی که در منتهی الیه ذهنشان ما را یاد کردند.....زیر اسمان قلبمان جا خوش میکنند....غمشان ....سوزن میزند....و شادی هایشان ....گل خنده را روی لبانمان خواهد نشاند.....و تو یکی از گوشه نشین قلبم شدی....نفست حق و شاد باشی...ممنون که به فکر من بودی رفیق/
پاسخ:ممنونم از شعر زیبایی ک فرستادی دوست من ...


ترلان
ساعت12:39---8 اسفند 1392
لعنت به اون لحظه اي كه

براي پنهان كردن بغضت قهقهه ميزني



ولي ميون خنده اين اشك لعنتي سرازير ميشه...



لعنت به اون لحظه...




پاسخ::((( ممنون گلم


آرمــــــــــان
ساعت17:36---5 اسفند 1392
تــمام هوا را بو مـی کشم



چشم مـیدوزم



زل مـی زنم...



انگشتم را بر لبان زمیـن می گذارم:



" هــــیس...



!مـی خواهم رد نفس هایش بـه گوش برسد...!"



امــــــــــا...!

گوشم درد مـیگیرد از ایـن همـه بـی صدایـی



دل تنگـی هایم را مچالـه مـی کنم و



پرت مـی کنم سمت اسمان!



دلواپس تو مـی شوم کـه کجای قصـه مان سکوت کرده ایـی



کـــه تو را نمی شنوم


پاسخ:ممنونم ارمان عزیز خیلی قشنگ بود مثل همیشه :) مرسی ک اومدی


مهرداد
ساعت19:15---3 اسفند 1392
سلام نه گذاشتم جایی که گفته بودی ....ببخشید مزاحمت نمیشم دیگه ....تو رهم انداختم به زحمت
پاسخ:ن خواهش میکنم چ زحمتی دوست من ...اگر درس نشد باید بری یکی دیگه درس کنی


حاجی شهرام
ساعت10:59---26 بهمن 1392
اگر کسي تو را با تمام مهربانيت دوست نداشت …دلگير مباش که نه تو گناهکاري نه او

آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانيت تو را زيباترين معصوم دنيا مي‌کند … پس خود را گناهکار مبين

اين روح توست كه با مهرباني آرام ميگيرد

تو با مهر ورزيدنت بال و پر ميگيري …

خوبي دليل جاودانگي تو خواهد شد …

پس به راهت ادامه بده

دوست بدار نه براي آنکه دوستت بدارند …

تو به پاس زيبايي عشق، عشق بورز و جاودانه باش
پاسخ:سلام ممنون از شعر زیبابتون :)


tigin
ساعت20:37---30 دی 1392
سلام ریحانه خانم عزیز

عالی بود
پاسخ:سلااام تیگین جان خوش اومدی ممنونم عزیز ک نظر خوبتو دادی :)


پونه
ساعت23:28---26 دی 1392
خیلی قشنگ بود ریحانه جون عالی بود اون آدرسه جدیدمه
پاسخ: ممنون عزیزم


اسرا
ساعت13:58---23 دی 1392
همین الان بیا و به وبم امتیاز بده.

ممنون میشم اگه یه سر بزنی و به وبم امتیاز بدی.

قضیه رو کم کنیه.در ضمن وبت خیلی ماهه


صدیقه
ساعت16:38---4 دی 1392
عالی بود

اپم
پاسخ:ممنونم عزیزم باشه اومدم


عشق2طرفه
ساعت15:41---30 آذر 1392
قشنگ بود



ریحانه جان منم یلدا رو بهت تبریک میگم
پاسخ:ممنونم محمد جان :)


عشق2طرفه
ساعت9:51---30 آذر 1392
سلام ریحانه جان خوبی؟



قالبش که خیلی قشنگ بود
پاسخ:سلام محمد جان ممنونم خوبم اره خیلی دوسش دارم :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,ساعت8:12 قبل از ظهر توسط reyhane | |