>
وبلاگicon

دلــــــی پـــر از حــرف

هر زمان تنها شدم از شعر یاری ساختم...

همچو نقاشان ز هر نقشی نگاری ساختم...

در خزان سرد ز طبعم واژه های رنگ رنگ

واژه ها گل کرد و از گلها بهاری ساختم...

ای بسا شبها که من با آب و رنگ و اشک خویش

از سر شب تا سپیده دم شاهکاری ساختم...


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت11:55---31 شهريور 1393

دستاشو مشت کـرده بود…



پرسـیدم توی مشتت چـیه؟!



گفت: خودتـ نگـاه کن



دستاشو گرفتم و آروم باز کردم…



توی دستاش چیزی نبود!!!



گفتم : چیزی نیست کـه…



دستامــو که توی دستاش بود فشـــرد



و گفت: نبــود…ولی “حــالا هست”!



دستام گرم شد و اون لبخند زد…
پاسخ:ممنون صدیقه جان



شیطون بلا
ساعت11:20---21 آذر 1392


اتل متل تو ماهی … دیدم که چشم به راهی … برات پیام نوشتم … نگی دوست نداشم …… ( تقدیم به تو که دوست دارم همیشه


پاسخ:منم تو رو دوست دارم بلا :-)


سمر
ساعت18:30---17 آذر 1392
اپم

صدیقه
ساعت19:41---6 آذر 1392
اپم بیا

شیطون بلا
ساعت15:19---6 آذر 1392
سلام من که همیشه میام بازم مطالبت عالی بود ممنون که سر زدی به وبم
پاسخ:سلام بلا هههه ممنونم عزیزم مطالب تو هم عالی بود


شقایق
ساعت13:22---5 آذر 1392
خیلی زیباست موفق باشی

حمید
ساعت13:18---5 آذر 1392
سلام دوست عزیز شعرهایی که مینویسی واقعا زیباست تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت میکنم.

safa
ساعت13:09---5 آذر 1392
عالیییییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:,ساعت12:29 قبل از ظهر توسط reyhane | |