>
وبلاگicon
....

دلــــــی پـــر از حــرف

من در سکوت ساده ي شب هاي بي پناه                       

  وَاندر درخشش آن ماه نقره اي

                در آسمان تيره ي تنهاي بي فريب عکس تو را ديدم

 

در ازدحام خالي از حس خيابان ها

آري تو را ديدم !

 

هر جا که ميرفتم هر جا که مي ماندم

        در خواب و در رويا،وَهمِ تو با من بود

        من با خيالت زندگي کردم

        و خويشتن را در خود رها کردم و با تو پيوستم اما ندانستي !

 

هر شب که من تنهاي تنها با ديدگان پر ز اشکم خيره ميگشتم به سوي ماه     تو در کدامين جاي اين دنيا

        وَاندر کدامين چشم ساحر تصويري از ماه مي ديدي؟

 

من خيره در شب بودم و تو خيره در چشمان او بودي !

                            هرگز ندانستي ! هرگز نفهميدي !...

                هرگز نديدي عشق را در آن نگاه سرد و گيج من

 

و خوب ميدانم ديگر نمي فهمي ديگر نميداني !..........

اين عشق يک رازست بين منو آن ماه

او شاهد است آري،او شاهد عشق من و اشک منست آري.............

 

روزي اگر عشق مرا دانستي و در آن ترديد کردي تو

            از ماه بپرس آنرا

                    او خوب ميداند،عشق مرا حفظ است

        از بس که عشقم را در گوش او تکرار کردم من

        در آن شب آرام مهتابي،که خالي قلبم از حس عشقت در تلاطم بود............

 


نظرات شما عزیزان:

روياااا
ساعت16:37---14 فروردين 1393
سلام وبت عالي بود مرسي

راستي خوشحال ميشم به وب منم سربزنيد و نظر بديد
پاسخ:سلام رویا جان ممنون حتما :)


صدیقه
ساعت13:23---22 آبان 1392
ممنون که سر زدی
پاسخ:خواهش گلم :-)


محمدشادمهر
ساعت16:27---17 آبان 1392
به من گفت پا برهنه در راه کسی که کفش هایم را پاره کردم
پاسخ:سلام محمدشادمهر عزیز خیلی وقت بود نیومده بودم مشغول درس و دانشگاهم امروزم ب خاطر اینکه تعطیل بود تونستم بیام ...


پاییز فصل عاشقــــــــــان
ساعت14:12---17 آبان 1392
عزیزم وبت عالیامیدوارم موفق بشی.
اگه باتبادل لینک موافقی خبربده


صدیقه
ساعت12:02---17 آبان 1392
وبت خیلی قشنگه
خوشحال میشم به وبم سر بزنی


سلنا
ساعت23:35---14 آبان 1392
بهترین وبلاگ انتخاب شد....مسابقه به پایان رسید

محمدشادمهر
ساعت15:10---14 آبان 1392
سلام ممنون از اینکه تو مسابقات شرکت کردید.....و اگه حذف شدید امیدوارم منو ببخشید من سعی خودمو کردم ...........اگه دوست داشتید بیاید وبم و تو آخرین مرحله شرکت کنید.
رأی بدید


یاس
ساعت16:17---13 آبان 1392
سلام،ببخش این روزا سرمون شلوغه وقت نکردم...ممنون از اینکه سر زدی.

محمدشادمهر
ساعت14:56---13 آبان 1392
شما فقط اومدی به لیست اضافه بشی حتی خودتونم نیومدید به خودتون رأی بدید....فعلا

محمدشادمهر
ساعت17:16---11 آبان 1392
سلام شمارو به لیست اضافه کردم میتونید بیاید رأی بدید
پاسخ:مرسی دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 / 8 / 1392برچسب:,ساعت4:56 بعد از ظهر توسط reyhane | |